
Wideo na e-papierze
2 listopada 2007, 11:53Firma Qualcomm jest autorem elektronicznego papieru, który może wyświetlić klip wideo wysokiej jakości. Do produkcji papieru wykorzystano przełączniki mikroelektromechaniczne (MEMS), które pracują na tyle szybko, iż możliwe jest przedstawienie ruchomych obrazów.

Prezes Yahoo! niezadowolona z umowy z Microsoftem
13 lutego 2013, 19:30Prezes Yahoo! Marissa Mayer powiedziała, że podpisana z Microsoftem umowa, w ramach której wyszukiwarka Yahoo! korzysta z bazy Binga, nie przyniosła portalowi spodziewanych korzyści. Yahoo! nie tylko miał stracić udziały w rynku, ale odebrał mu je... Bing

Jeszcze jeden pomysł na reklamę
9 września 2014, 07:52Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu

Reklamy wyborcze w minimalnym stopniu wpływają na decyzje wyborców
3 września 2020, 09:50Przy okazji każdej kampanii wyborczej partie polityczne wydają ogromne sumy na reklamy w telewizji. Jednak nowe badania, przeprowadzone przez naukowców z Yale University oraz University of California, dowodzą, że reklamy takie przynoszą partiom politycznym niewiele korzyści, niezależnie od ich zawartości, kontekstu czy odbiorców.

Interaktywny billboard
6 czerwca 2007, 10:17Mikael Gulliksson, szwedzki uczony z Mid Sweden University w Sundsvall, opracował wraz z kolegami prototypowy interaktywny billboard. Reklama wysokości dwóch metrów reaguje na dotyk przechodnia, który może uruchomić klip muzyczny czy dowolny inny dźwięk.
![EISCAT© [togr]](/media/lib/24/1204903232_244939-39c84860de58aa03a5b69a987828b907.jpeg)
Czy Obcy kupią Doritos?
7 marca 2008, 15:15Brytyjscy astronomowie ze słynnego obserwatorium Jodrell Bank w Cheshire postanowili w nietypowy sposób zdobyć pieniądze na dalszą działalność. Wyślą oni pierwszy przekaz reklamowy skierowany do... obcych.
Zniechęcające słowotwórstwo
1 kwietnia 2010, 10:47Psycholodzy z University of Illinois mają złe wieści dla reklamodawców zachwalających swoje produkty za pomocą naukowej nowomowy. Niestety, to nie zachęca, ale odstrasza potencjalnych klientów.

Dla wyniku gry wielkość ma znaczenie
21 stycznia 2010, 11:57Zespół amerykańskich naukowców stwierdził, że niemal jedną czwartą zmienności osiągnięć kobiet i mężczyzn, którzy trenowali się w nowej grze wideo, można przewidzieć na podstawie objętości 3 struktur mózgowych (Cerebral Cortex).

Muzeum na Akropolu zakończyło digitalizację swoich zbiorów
4 stycznia 2021, 10:08Muzeum na Akropolu zakończyło digitalizację swoich zbiorów. Teraz dzięki internetowi możemy oglądać wszystkie zgromadzone tam zabytki. W Digital Acropolis Museum możemy oglądać obrazy w wysokiej rozdzielczości, korzystać z aplikacji multimedialnych, w tym gier, materiałów wideo i obrazów 3D

Świadomość nie zwiększa spostrzegawczości
12 lipca 2010, 12:09Ludzie, którzy wiedzą, że może się wydarzyć coś nietypowego, wcale nie są lepsi, a czasem bywają wręcz gorsi w zauważaniu innych nieoczekiwanych zdarzeń od osób nieprzygotowanych na tę okoliczność.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 9 …